Wat kunnen we voor uw organisatie doen?

Online komt u steeds vaker concurrenten tegen, klanten eisen steeds snellere levering en ondertussen probeert u de beste service te bieden. Hoe doet u dat online, enerzijds op prijs concurreren, terwijl u u tegelijkertijd ook onderscheidt op service en kwaliteit?

Print Intuitively biedt u de helpende hand. Met onze world-class applicatie kunt u concurreren met de sterkste digitale spelers, 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar zijn met efficiënte zelfbediening, én extra service en upsells bieden tijdens openingstijden.

Met Print Intuitively bespaart u tijd, vermindert u fouten aanzienlijk en vergroot u de mogelijkheden voor écht waardetoevoegende service.

Hoe kunnen we u helpen uw klanten te bedienen?

Onze typische klanten

Relevante websites

Als (web) winkel of website bent u op zoek naar extra inkomen, maar heeft geen printapparatuur of -ervaring.

Genereer nieuwe inkomsten zonder u zorgen te hoeven maken over printspecificaties. U linkt gewoon naar onze applicatie en krijgt een inkomstenaandeel voor elke verkoop. Geen opstartkosten, geen kennis benodigd, en direct omzet per verkoop.

Geen ervaring nodig

Custom branding optioneel

Begin al binnen enkele dagen

Drukwerk specialisten

U heeft uw eigen print/copy shop, online of offline, en u wilt profiteren van digitale oplossingen om uw klantervaring te verbeteren en kosten te besparen.

We integreren de applicatie met uw bestaande diensten en systemen om zowel een betere klantervaring als lagere kosten te realiseren.

Gebruik uw huidige systemen

Custom branding, prijsstelling en integraties

Live in twee weken

Print providers

U bedient professionele klanten met printoplossingen. U weet dat u de efficiëntie wilt verbeteren, of misschien zelfs een direct-to-consumer-kanaal wilt starten.

Wij helpen u onze applicatie in te zetten om deze professionals beter en efficiënter van dienst te zijn, of een nieuw consumentenkanaal te starten, iets dat met onze applicatie een stuk makkelijker is geworden.

Gebruik uw bestaande systemen

Custom branding, prijsstelling en integraties

Live in twee weken

Verken een van onze use-cases: Boekdrukken.com

Focus op het leveren van waardetoevoegende diensten

Met onze live-support (chat en live meekijken met de klant) kunt u klanten helpen op het moment dat zij het nodig hebben, of het nu papierkeuze, levertijden, oplage of design betreft. Hierdoor haalt u orders binnen die anders misschien wel af zouden vallen.

Kies voor lage ontwikkel- en onderhoudskosten

Onze systeem is slechts een fractie van de ontwikkelkosten of onderhoudskosten die u zou hebben als u de software zelf zou ontwikkelen. Daarbij leveren wij doorlopend updates.

Sluit gemakkelijk aan op uw bestaande systemen

Ons systeem heeft zich reeds bewezen bij andere klanten. U loopt daardoor dus geen development risico. Daarnaast is onze software makkelijk aansluitbaar - zonder moeilijke APIs – waardoor u snel van start kunt.

Vergroot efficiëntie

Door minder handmatig werk en vragen (zoals prijs, specificaties, orderbevestigingen etc.) kunt u zich richten op de dingen die er echt toe doen.

Maak opnieuw bestellen makkelijk

Laat uw klanten nog makkelijker opnieuw bestellen vanuit hun eigen productbibliotheek, waardoor uw omzet per klant toeneemt.

Automatiseer uw orderstraat

Orders worden automatisch in uw ERP of ordersysteem ingeschoten en klanten krijgen automatisch orderbevestigingen en –updates.

Voorkom fouten

Onze software checkt alle bestanden gedurende het bestelproces, hierdoor voorkomt u fouten en kunnen klanten eventuele fouten snel oplossen.

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

Vragen of meer informatie?

Neem contact met ons op en we helpen u graag verder.